OS-invigning

Jag har just suttit, och sitter fortfarande, i över två timmar och kollat på den olympiska invigningen av vinter-OS i Vancouver och jag måste säga att det nog är bland det mäktigaste jag sett i mitt liv. Jag har gråtit lite när alla urinvånare tillsammans slog på en stor trumma i samma takt, jag har ryst när stora späckhuggare hoppade genom stadion i ett konstgjort hav, jag har hållit andan då en enorm, vit björn reste sig upp ur marken och ställde sig som en uppenbarelse i arenan och jag har lett då en enda liten man flög genom böljande vetefält. Jag försökte febrilt hitta Youtube-klipp på den här otroliga föreställningen som måste ha kostat så mycket - men utan framgång. Om ni inte såg det så måste ni göra det för det här var något mer än allt annat jag sett tidigare. Herregud, jag är frälst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0