Por favor, ya no.

Jag hade ett litet uppehåll med spanjorerna idag (de skulle shoppa och jag hade lite ledigt i skolan... Well, tog mig lite ledigt i alla fall) vilket betydde att jag åkte hem och satte mig vid datorn. Jag slog på min RSS-läsare: 288 olästa inlägg. Herregud! Det tog en himla lång tid att läsa igenom alla men nu är jag klar. Antar att jag får skylla på min kära spaggis för att jag inte hunnit läsa dem. Snart ska jag iväg på middag med alla i utbytet och ikväll blir det party. Det känns så himla konstigt att de ska åka hem snart. Jag kommer verkligen att sakna dem jättemycket. Usch. Vill inte tänka på det. Den här veckan har gått så himla snabbt. Den har bara flugit förbi. Kan inte fatta att för bara sju dagar sedan kände jag ingen av de här människorna och nu är det som vi känt varandra i evigheter. Å... Men nu måste jag peppa till.

Har förresten typ inte laddat över några bilder och dessutom tagit mycket färre än jag trott men en kan jag åtminstone bjuda på. Den är från andra dagen då vi i smågrupper skulle vandra runt på stan och svara på frågor om Stockholm. Alla höll sitt humör uppe trots att det var bitande kallt och snökaos. Tänk att det var så länge sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0