Coachpotato

Igår var en galet förslappad dag då jag mest låg hemma och gjorde ingenting och tyckte synd om mig själv. Framåt kvällen gick jag dock över till Kelly där även Felli var och kollade på Robinson, Rosa the Movie och Jalla! Jalla! (Seriöst konstigaste filmkvällen någonsin - vem valde Rosa, lix?) Jag lyckades även fläta två inbakade flätor i Kellys hår, vilket jag är mäkta stolt över, innan det var dags att gå hemåt. Och eftersom det var slappt igår ska jag fanimej försöka träna idag, haha!, så att jag inte slutar det här lovet som största soffpotatisen världen någonsin skådat.

Bilderna är från en promenad tidigare i veckan, rättare sagt på nyårsafton




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0