Dethärärenrubrik.

Jag tog ju några foton på jobbet i tisdags men jag tror knappast de får kallas bilder. Haha. Det är väldigt svårt för man ska snabbt gå förbi folk i spelet och bara smälla av en massa foton med blixten så att de blir rädda. Därmed så har man ingen tid att hinna hitta fokus - så jag slog bara av det - och heller ingen att titta genom sökaren och se vad man fotar - så jag sköt från höften. Och bilderna blev därefter men det är lite kul ändå. Därefter tog jag några få bilder i förbifarten på hemvägen för att träden vid kyrkan var så fina. Men då jag var hungrig så orkade jag inte ställa in massa inställningar så iso:t blev lite väl högt och bilderna relativt oskarpa. Men nu, nog med ursäkter.









Ang. rubriken så tar fantasin slut ibland. I'm sorry.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. men det kan ju bero på vad man är sugen på liksom!

2010-01-16 @ 16:41:28
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0