En förklaring

Förlåt att jag inte bloggade något igår men det var så fullt upp med att baka och laga mat och fixa och dona inför nyårsmiddagen/firandet. Såhär i efterhand måste jag säga att det var väldigt lyckat; jag klarade av att baka en god cheesecake, middagen blev kanon (dock hade vi köpt lite väl mycket mat) och när allt folk droppade in blev det bara bättre. Det sjöngs faktiskt SingStar (även om 80's skivan var spårlöst borta), spelades Galenpanna och skrattades väldigt mycket. Och som genom ett under så var hela lägenheten städad och klar när de sista gästerna vandrade hemåt vid fyrasnåret så jag kunde bara gå direkt till sängen. Jag vill bara säga tack till alla er som kom igår och jag vet att om 2010 blir som igår - då blir det underbart! :)



Jusste. Jag laddade igår över massa bilder från då jag och Kelly besökte fjärilshuset, trots att den höga temperaturen immade igen linsen hela tiden, men efter att jag fixat dem så kommer nyårsbilderna. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0