Fotobok - utvärdering

Som jag berättat tidigare så fick jag i höstas en gratis fotobok av Fuji Film efter att ha gjort reklam för den här på bloggen. Den levererades förra veckan och jag är ledsen att jag inte förrän nu har tagit mig tid att visa lite från den. Tyvärr så fotade jag den på mitt skrivbord och mitt rum är ganska mörkt så jag fick ta min skrivbordslampa vilket såklart resulterade i att det blev jättefula reflexer på alla foton (sidorna är blanka) och skeva färgåtergivningar (dessutom sparade jag inte för webben så ännu mer färg har sugits ur bilderna). Men ni får ha överseende - den är jättefin i verkligheten och jag är jättenöjd. Skulle absolut kunna tänka mig att beställa fler sådana här i framtiden :) Det ni får se nedan är förresten ett urval av sidorna så att ni inte dör av uttråkning. Haha.



Här är framsidan och, som sagt, den är färgstarkare i verkligheten. Jag döpte boken till "Las alas son para volar" efter en jättefin spansk novell och jag tycker det är så sant. Man ska våga lite här i livet. För er som inte kan spanska så betyder det ung. "Vingar är till för att flygas med". Som det står är det alltså en inspirations- och fotobok så i början har jag några sidor med fina bilder och jätte-cheezytexter och resten är foton jag tagit.



Baksidan. Jusste, jag har tagit fotona som är fram- och baksida också, såklart :)



Bara en av inspirationssidorna för resten är ännu fånigare. Men jag behöver lite pepp ibland så de sidorna får stanna mellan mig och boken



Och nu kommer mina bilder i ett urval













Jusste, på sista sidan har jag ett rutnät med massor av fina och inspirerande bilder som jag bara kan slänga ett ögonkast på och genast få 1000 idéer till fina foton - tack weheartit och flickr för dem! :)

Resultatet blir därmed att jag är sjukt nöjd och rekommenderar alla som känner att de vill göra något av sina foton att beställa en sån här. Just min variant tror jag heter "Brilliant" och det var den verkligen. Testa!

Kommentarer
Postat av: Ida

gosh kvinna, du har talang för att fota!(vilket jag iofs redan visste) Men superfina bilder :)<3<3<3



2010-01-18 @ 21:16:07
Postat av: Veronica

Fint med en inspirasjonsbok! Kjenner hun som har tatt det ene bildet du har på siste side : D

2010-01-23 @ 16:10:03
URL: http://lill-veronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0