I ♥ Text

Vi avslutar dagen med lite fina, sorgliga, underbara och kloka (?) ord om kärlek som jag samlat på mig under en längre tid då de berört mig på olika sätt. Jag har märkt att jag är väldigt svag för foton eller illustrationer där folk har inkorporerat texter och citat av olika slag. Jag vet inte varför men det är på något sätt väldigt ofta väldigt träffande. Och fint! Så här får ni några medan jag går och brygger mer té och gör några marmeladsmörgåsar.




















foto (som vanligt): weheartit

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så mycket! Porträtt är nog det jag är bäst på (enligt mig själv i alla fall). fast vet ej. Det är svårt ibland!

2010-01-14 @ 15:52:33
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0