Ip-adress? Vadå?

Det är intressant att folk tror att de är anonyma på internet och att det är omöjligt att spåra upp någons exakta adress. Bara som en påminnelse. Jag tänkte trots påhopp av en viss sjuk människa fortsätta med att lägga upp bilder här för varför skulle jag bry mig om något denne sagt? Men det stör mig att denne anser det vara okej att attackera min lillasyster också. Det är ett steg för långt. Så om du, mot förmodan, kommer in på den här bloggen igen kan du räkna med att ditt internet försvinner rätt så snart och att du får ett trevligt brev på posten. Ha det så bra tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Ohemdji, attackera MIG? :O

2010-01-17 @ 15:38:05
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: Henrik Bergau

Det är ganska underbart hur dumma folk kan vara ibland,..

2010-01-17 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0