Je suis... Hjärndöd.

Skolan tar verkligen kål på en, jag är helt slut! Och nu börjar bildförrådet verkligen tryta också. Vilken tur att jag hann knäppa några, få!, bilder igår på jobbet så att ni kan få se något nytt snart.
Tänkte dock återigen låta det här bli ett av de där hjärndöda inläggen för jag orkar verkligen inte skriva något fint idag. Men en bild får ni se :)



Psst. Det är märkligt förresten. Jag satt just och åt lite violknattar, mitt nya älsklingsgodis, och så slank även ett géléhjärta ned. Jag älskar verkligen géléhjärtan men det här var inte den vanliga sorten utan en lite hårdare och mindre sådan. I vilket fall - den smakade nagellack! Ja, nagellack. Jag trodde först att det kommit lite nagellack på den, hur nu det skulle gå till, men nej - den smakar bara så. Jätteskumt verkligen. Känns som om jag målat hela munnen full. Knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0