[Najsaste söndan']

Idag har varit världens najsaste söndag. Jag var hos Milla och åt grymmaste lunchen med färskpasta och tomatsås och valnötssallad. Vi lekte lite med två småflickor som var på besök med sin mor och sen bakades det alfajores (majzenakaka + dulce de leche + majzenakaka + kokosflingor alt. bara doppade i mörk choklad) och dracks latte. Gull-Milla hade också köpt med sig en burk Dulce till mig från Argentina - hon känner mig så väl! Men gud, jag var så mätt att jag rullade fram. Därefter chillades det ytterligare och jag lyckades vika en papperstrana för första gången - woho! Jag filmade det faktiskt så den ska ni få se senare, om jag lyckas fixa upp den. Sedan var det dags att rulla vidare hemåt för att hinna ladda lite innan jag och några ska ses ikväll och laga hamburgare. Måste säga att jag gillar den här dagen. Skarpt!


- Milla, vi gör om detta snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0