Over-Exposed

Godmorgon, allihopa! Men gud vad det är kallt ute! Minus härliga 15 grader står min termometer på. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag, näst sista lovdagen, och det känns väldigt skönt. Tar nog en promenad (vädret till trots), skriver kanske lite och fotar nog också. Men det får bli senare. Nu ska jag dricka mer té, mår redan bättre i halsen :), och försöka hoppa ur morgonrocken och in i duschen. Innan det, lite fler bilder från tidigare nämnda 28mm-promenad. De blev dock sjukt överexponerade p.g.a. snön (och mitt problem med att ställa in tusen saker och gå samtidigt) men jag försökt rädda dem så gott som jag kan med hjälp av min nya bästa vän; Camera Raw. Tyckte det blev ganska bra trots allt. Men sen ville jag ha lite mer gammaldags känsla på dem så det lades också på. Vad tycker ni? Är före-efter-bilder något som skulle vara intressant?




Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Jag tycker bilderna ser lixom smutsiga ut, träden ser mer ut som dammtussar än fina träd :)

2010-01-05 @ 12:43:24
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: Henrik Bergau

Före-efter är något jag är intresserad av!

2010-01-05 @ 13:35:13
Postat av: therese

Jag tycker bilder är jätte fina :)

2010-01-06 @ 20:08:43
URL: http://theresesofie.blogg.se/
Postat av: Blue Harvey

Olagligt vackra bilder ^^:)

2010-01-09 @ 16:38:05
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0