Rimfrost - Del I

Jag grabbade tag i 28mm och tog nyss en liten promenad för att få lite luft. Det är så vackert ute att jag knappt förstår att jag fortfarande är i Sverige. Håller verkligen med DN-skribenten som i morse kommenterade det hela med att det såg ut "som om man trillat igenom garderoben in i Narnia". Rimfrost på alla grenar, krispig luft och vit, vit, vit snö överallt. Det är verkligen magiskt. Tog faktiskt en hel del fina bilder, måste jag säga, som jag ska redigera lite. Här är smakprov nummer ett.



Och äntligen fredag! Det blir plötsligt mycket lättare att andas.

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Jättefin bild :) Och skicka bilderna på moi (a)

2010-01-15 @ 16:09:59
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0