Skola är för oss som är coola... Not.

Så var första skoldagen avklarad - puh! Nu när man ska tillbaka till verkligheten igen får ni räkna med färre uppdateringar för det blir så lite tid över då skolan tar all ifrån mig. Måste säga att idag var rätt chill men det är ändå jobbigt att faktiskt infinna sig där. Nu vill jag helst bara krypa ned i mitt täcke och se på "True Blood" alt. "Glee" och äta choklad men jag ska faktiskt försöka börja lite på mitt Academic Paper som är 1/3 av mitt engelskabetyg i år. Suck. Langar upp två bilder så länge så får vi se om det blir mer än såhär idag.





Psst... Jag fick min fotobok idag, så den ska ni få se lite bilder på sen. Måste säga att den är sjukt snygg - man blir lite stolt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0