Tomtebloss

Dagen efter nyår tog jag och min syster och tände på en massa tomtebloss (eftersom de inte kom till användning dagen innan), satte kameran på stativ och slog på lång slutartid. Jag älskar verkligen att leka med ljuspunkter och tomtebloss är så himla mysiga och man får så fint resultat - även om det är jättesvårt att skriva saker då man 1) inte riktigt vet var man ska skriva dem för att det ska synas bäst i kameran, 2) måste skriva baklänges för att det ska bli åt rätt håll i själva bilden och 3) man har en begränsad tid på sig för att lyckas med det. Som tur är kan man ju göra om det massor av gånger och till slut kanske lyckas få ihop något snyggt. I vilket fall, här är några av bilderna :)



Ser ni att det står 2010 (som jag för övrigt valt att uttala som "tjugi-tie") ?





Love?





Apropå min träningsångest så yogade jag faktiskt imorse och sedan körde jag styrkeövningar på Wii :)

Kommentarer
Postat av: V I L J A

fina bilder! Allt bra med dig? :)

2010-01-03 @ 16:01:30
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: V I L J A

Svar: jodå det är bara fint med mig, sitter och svarar på lite kommentarer här, vad gör du då? :)

2010-01-03 @ 19:45:49
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ooh, menare :D

jag gillar din bloggis också :o

har du bloglovin? <3



din meny vill inte komma fram i internet explorer btw D:

2010-01-04 @ 00:39:17
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0