Landet...


Tidigt imorgon tar jag åter mitt pick och pack och drar mig upp till de Värmländska skogarna för att spendera åtminstone två veckor på mitt landställe. Det är alltid skönt att bara kunna åka dit och koppla bort allt vad stress heter. Klart kan det bli lite långtråkigt ibland men vad finns egentligen kvar i Stockholm nu när i stort sett alla ändå åker iväg? Jag har i vilket fall packat ned en hel del böcker och dessutom är ju huset under renovering (jag ska få ett eget rum!!) så det kommer att finnas massor att göra. Det var väl bara det jag ville säga. Jusste, jag tar datorn med mig men vi får se hur det blir med uppdateringar för internetet där uppe är inte så snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0