Tandreglering på 60 sek

Den här videon, som jag hittade på msn.com, gör mig så himla glad. Jag slungas på nolltid tillbaka till alla mina tusentals besök hos tandregleringen där de drog och skruvade och donade. Och jäklar, det gjorde verkligen fruktansvärt ont många gånger men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Jag kommer nog aldrig kunna se mig i spegeln utan att tänka på mina tänder just för att jag inte haft privilegiet att födas med perfekta tänder. Jag sitter inte vid min dator nu, för internetet vill inte fungera där, så jag kan inte visa hur mina tänder såg ut innan tandställningen - och tur är kanske det. Men ni ska få se någon gång. Så länge, klicka på play. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0