Värmlandsögonblick

Varför inte fortsätta med lite iPhonebilder nu när jag har lite tid över?



Bland det härligaste man kan göra här är att sätta sig på en stol i trädgården och läsa (eller lösa korsord i det här fallet) och bara omslutas av allt surrande, porlande och kvittrande.



Det är väldigt sällan jag tar på mig ett par skor här uppe och det ska mycket till för att det ska hända. På sommaren ska man vara barfota, tycker jag i alla fall



Hela huset består av ett väldigt hopplock av möbler som vi har fullt sjå att rensa ibland nu. Men en sak är säker, den gamla byrån kommer att få bli kvar. Har den redan funnits i nära hundra år kan den väl få finnas i hundra till?

Så vad händer idag? Idag ska vi på loppmarknad och leta fynd. Vi smygstartade faktiskt redan igår och jag snokade upp ett jättefint berlockarmband i silver för 20 kr. Det jag är på jakt efter idag är en byrå till mitt rum. Får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0