Emmaboda och allt det där

Ja, då var mitt konto länsat och klart men jag står i vilket fall med en Emmabodabiljett i handen. Det känns väldigt roligt för jag har aldrig varit på festival och nu går man liksom ut gymnasiet så det känns verkligen som att det är dags. Jag kan inte säga att jag på förhand kände igen många av banden men efter ett noga lyssnande på Spotify säger jag bara en sak; gillart!! Jag tror det kommer bli grymt även om jag just nu kanske borde släppa Emmaboda för en stund och peppa 1) Studenten på fredag (för trots att det verkar som det ska regna kommer det bli AWESOME!) och 2) Bussluffen som inleds på söndag med ett flyg till Berlin. Jag har liksom lyckats förtränga allt det där eftersom det varit så stressigt och så plötsligt är det liksom dags. Känns helt sjukt faktiskt. Men najs, det vet jag att det kommer att bli. Riktigt najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0