Ack Värmeland du sköna!

Kalla mig seg men nu har jag äntligen laddat över alla bilderna från Värmlandsresan jag och några tjejkompisar gjorde under sportlovet. Äntligen kan jag sätta igång och redigera dem men då de är ganska många (men färre än jag kom ihåg) lär det ta ett tag - håll ut!

Nu skulle jag egentligen ha spelat badminton med familjen men jag har lite ont i halsen och eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk precis innan jag ska åka till Bilbao så hoppar jag det den här gången.

En bild från Värmland bjuder jag dock på. Jag måste säga att jag verkligen tycker om den här bilden - tänk vad häftig solen är! Och ja, vi spelar TV-spel vid frukosten. Är inte det livet? Självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0