Shh, this is girl-talk!



Det är väl ingen som missat att det är Internationella Kvinnodagen idag vilket väl i grund och botten innebär att man som kvinna ska känna sig glad, stolt och uppskattad. Något som kanske inte alltid är så lätt i vår utseendefixerade värld. Men jag ska i vilket fall ge det ett försök. Jag laddar upp bilden ovan eftersom det är en bild jag gillar på mig själv. Min syster tog den på mig under sin födelsedag utan att jag visste om det. Vinkeln är för mig en svår sådan eftersom jag inte gillar min profil och dessutom har jag jordens fetaste utväxt - men på något sätt tycker jag ändå om den här bilden, den är enkel. Jag har inte gjort något med bilden förutom att ljusa upp den något och göra om den till svart/vitt samt lägga in en blåton i Photoscape. Så gör likadant, hitta en bild på er själva som ni är nöjda med och tänk att ni är jävligt bra trots att det inte alltid känns så :) Klysché, nåja...

Kommentarer
Postat av: tessaws'

JAG har tagit bilden va? och vad gör man då?!

2010-03-11 @ 20:01:51
URL: http://tessaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0