Smakprov: Bilbao

Har precis suttit och gått igenom alla Bilbaobilderna. Det känns verkligen konstigt och avlägset men också som om jag fortfarande vore kvar. Det är märkligt alltihopa. Just nu vill jag bara åka tillbaka och aldrig komma hem. Det är nog lite knepigt men drömma kan man väl? Har iaf separerat agnarna från vetet så nu börjar en lite jobbig snabbredigeringsprocess à la Camera Raw och sen åker alla bilderna upp på Fejjan och här. Men ni ska få ett smakprov trots allt. Det var så vackert där nere att det tog andan ur mig flera gånger om och om jag hade haft en liten magisk kamera som gjorde bilder man kunde kliva in i och gå runt i skulle jag fotat sönder hela kameran.

Nog av drömmeri. Imorrn åker jag med familjen (minus tråkbror som vill vara hemma) till landstället för att fira påsk. Det ska bli så skönt och lugnt och jag behöver det om jag inte ska grotta ned mig fullständigt i den här förkylningen jag dragit på mig. Men jag tror jag kan sno lite av pappas nätverk så jag ska nog kunna blogga lite. Om inte vet ni vart jag är. Ha en grym påsk!



(fölåt för de blaskiga färgerna i bilden men jag orkade inte spara den för webben)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0