Glee x2 :)

Eftermiddagen och kvällen har idag ägnats åt att titta på Glee. Alltså, vilket underbar serie det är! För mig som är musikalfantast är det liksom 45 minuters lycka varje avsnitt. Å, det är så synd att säsong 1 snart är slut!! Jag får helt enkelt bara se fram emot ännu en underbar säsong därefter. Just dagens avsnitt involverade en helt ny medlem i klubben som är sjukt gullig - eller hur? Det gör ju ingenting att killen kan sjunga och spela piano också... Hoppas vi får se mer av honom!
Glöm förresten inte att man kan hitta massor av deras låtnummer på Spotify, klicka här!

För övrigt hittade jag äntligen min fransklänning på Beyond Retro. Tyvärr var den lite trasig så min underbara mormor ska försöka laga den. Får dock lite ångest över att jag pröjsade massa pengar för en trasig klänning men den är ju äkta vintage och om den går att laga så blir den verkligen supercool. Hmm, jag måste nog sluta älta det här nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0