In Omnia Parata

Igår fyllde min kära vän Anna 19 och det firades dansandes på Ace till klockan nästan slog stängning och allas våra magar skrek efter lite Donkenmat. Idag blir nog inte fullt lika party eftersom jag har ett å-så-kul latinprov att plugga inför. Dessutom kommer min mamma hem från the States i lagom tid för att fira min lillebrors 17-årsdag med släkten ikväll. Fast det blir nog också trevligt :)



Hittade den här härliga bilden på en av mina favoritbloggar och tycker den nog är ganska representativ för vad man måste känna innan man går in på någon av våra latinskrivningar. Kanske ska försöka jobba mig dit nu.

Psst... Nördfakta. Rubriken gäller om man är kvinna, bilden om man är man. Så nu vet ni det också.

Kommentarer
Postat av: Ester

sjukt häftiga bilder hon gör.. :O

2010-05-09 @ 14:23:25
URL: http://estermacova.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0