Julafton?

Jag blev plötsligt abrubt avbruten i mitt latinpluggande av att det ringde på ytterdörren - mamma är tillbaka från sin jobbresa i Las Vegasresa! Oj, vad häftigt hon verkar ha haft det! Jag är såååå avundsjuk!! Just nu är hon iofs galet jetlaggad så jag ska inte pressa henne att berätta mer riktigt än.

Vad som var ytterligare en glad överraskning var då hon började packa upp resväskan. Jag hade ju önskat mig ett par Converse men jag trodde aldrig att jag skulle få något annat. Så fel jag hade... Det blev värsta julaftonen för alla här (är ju visserligen bror mins födelsedag). Paket efter paket öppnades och jag kan bara säga en sak; gud vilka bra presenter! Jag är lite lyrisk....





Jag fick ett par helt normala men galet efterlängtade Converseskor. Dessa ska jag använda tills de går sönder!





Hon överraskade med världens gulligaste läppglans i små kakformar som alla doftar löjligt gott.



En liten Victoria's Secret-påse dök upp och i den låg en jättesöt, rosa parfymflaska. Jag måste säga att mor min känner mig för den har en slags vaniljaktig doft som jag bara älskar.



En supersöt liten glasstenstäckt sko och hjärta på en nyckelring fick jag också



Dessutom fick jag tre klädesplaggm (som var svåra att fotografera av); en "I ♥ DC"-tröja (på skämt) och en grå/svart-klänning och en svart kjol från Forever 21.

Nu vet jag inte hur jag ska kunna återvända till pluggandet. Säger bara en sak; mamma, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0