Minisodes

Inbitet True Blood-fan som jag är sitter jag just nu mest och räknar dagarna till premiären för säsong 3 (bara 25 dagar kvar!!). Tyvärr är jag i Berlin när första avsnittet sänds och i Paris vid det andra men sen - jäklar vad det ska kollas! I vilket fall så hoppas jag att ni inte missat de så kallade "minisodes" som släpps kontinuerligt nu. Det är som små fristående miniavsnitt med inblickar i våra kära vänner från Bontemps liv så att man liksom ska överleva den här sista tiden nu. Än så länge har fyra stycken släpps men håll utkik - det kanske kommer fler!

Varning! Har ni inte sett hela säsong 2, se då inte dessa för de innehåller spoilers!



Eric och Pam



Jessica



Sookie, Lafayette och Tara



Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0