Skolfesten

Hittade några finfina bilder från vår skiva på skolfest.se. Haha, säger jag bara.



Först ut är Anton som var NASA, Kelly - Lady GaGa och David - The Joker



Jolinn hade förvandlats till Hawaiiflicka och Therese hittade sina bonnigare rötter



Emma (med Melinda och Josefin som inte är på bilden) och Jenny var Los Angeles ("Änglarna"), Denise cowgirl och Elin indian



Sen hittade vi Hanna som Audrey Hepburn och Empire State Building-Mina



Niklas frälste oss alla med sin utklädnad och Nora övervägde att ge bort sig själv, Oscarstatuetten, som tack



Felicia var AmApp-girl och Ida och Sara var high school-nerds (resten minns jag inte :P)



Lady GaGa posade vidare med sin nyfunna vän mexikanen Hanna Mia



Tim a.k.a. Bruce möte AmApp-flickan



Melinda The Angel hängde också med Lovisa som cheerleader och Ellen som härliga Marge Simpson!



Slutligen hittade även jag GaGa - och vad var jag egentligen? Jo, Renee Zellweger i filmen Chicago (1920's)

Kommentarer
Postat av: emma

Rättning!

Elin var indian ser du väl! och denise ändrade sig till cowboy/girl tror jag;)

2010-05-08 @ 12:16:39
Postat av: Ester

Haha, så jäkla roligt det var, :D

2010-05-09 @ 14:22:57
URL: http://estermacova.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0