Up to date...

Okej, så jag antar att ni märkt att jag blivit världssämst på att blogga. Det är lite skumt. Nu när jag är i Uppsala så antog jag att jag skulle blogga mer än någonsin eftersom jag ändå inte har så mycket för mig. Men det har ju inte hänt. Jag har visserligen inte så mycket för mig (förutom typ en föreläsning/dag) men det blir ändå så att tid rinner iväg hela tiden. Man är och handlar, man är och pluggar, man lagar mat, man tittar på alldeles för många OC-avsnitt, man dricker alldeles för mycket te och man våndas över stundande tentor och att rummet fortfarande behöver tavlor uppsatta. Så jag vet inte. Jag antar att jag är lite dålig på att blogga. Men, jag vet att jag sagt det förr, jag ska bättra mig för jag har faktiskt bilder att delge er. Snart. :) Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0