Sämst.

Ja, jag är ju verkligen katastrofalt värdelös på det här med att uppdatera regelbundet är jag rädd. Men det är svårt att finna tid när allting annat tar så mycket tid och tiden här nere går så väldigt fort. För herregud vad tiden går. Jag kan ärligt talat inte förstå att det nu redan är slutet av maj. MAJ! Var det inte första april typ igår? Jag fattar ingenting. Och skolorna slutar snart och min skola slutar, gudgudgud, på torsdag. Och innan dess ska jag ha läst en bok (kommer inte att hända), skrivit två uppsatser och gjort en tenta. Ja, jag har panik minst sagt. Och dessutom är det så väldigt omotiverande att sitta inne och plugga när det är över 25 grader varje dag och allt man vill göra är att ligga på stranden och sola och bada i Medelhavet. Men jag ska försöka få ihop det på något sätt. Sen är planerna faktiskt lite lösa. De flesta här drar hem i början av juni men det verkar som om vi stannar typ till den 20e. Det känns jättekul att vi inte har värsta stressen hem men samtidigt börjar jag lite undra vad vi ska göra här alldeles själva? Fast tiden går så fort och vi får ju besök så det ska nog gå. Nej, nu måste jag ta tag i mig själv igen och äta lite frukost och sen sätta mig ned och se filmen till boken jag ska ha läst nu. Önska mig lycka till! Och jag ska ladda upp bilderna men... eh, sen!  :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, jag har också pluggpanik!



Men du, det minsta man kan oroa sig över är hur man ska få 20 dagar att gå. De kommer att susa förbi! Du får typ läsa mycket böcker och hänga på stranden i värmen = du kommer komma hem utvilad och jättebrun :D

2011-05-21 @ 20:08:25
URL: http://grasparven.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Instämmer med föregående talare! "Hur ska det bli att varra 20 dagar i varma Barcelona med två av mina bästa vänner?", låter som det kommer bli tufft. :P DET ÄR JU RENA RAMA LYXSEMESTERN!!

2011-05-24 @ 08:51:11
URL: http://ajajkapten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0