Avskedsmiddagen - Äntligen!

Jag har äntligen tagit mig själv i kragen och redigerat klart bilderna från avskedsmiddagen. Känns dock som lite sent eftersom Ester åker idag, man kan ju hoppas att hon kan se dem från Asien iaf. Här kommer ett urval av bilderna, resten kommer upp på Facebook - för er som är vän med mig :)





Jag och Ida tyckte Felli's MacBook var väldigt rolig (se föregående inlägg)



Petra lyckas se normal ut när Ida och Sara freakar



Vi åt himmelsk mat som Fia hade lagat åt oss



Felli var nöjd



Underbara Ester (och Petra)



Det blev en hel del skratt under kvällen men få som hamnade få bild. Det här gjorde det :)

Och än en gång - Ester, vi kommer sakna dig!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0