Tävling: Vinter

Ja, då var det dags att undvika plugg återigen och den här gången genom att tävla. Nu har Gilraen anordnat en tävling (i samarbete med tvspelsweb.se) där man kan vinna en reflexskärm. Det vore verkligen himmelen om jag kunde få lägga fingrarna på en reflexskärm då jag verkligen tror att det skulle förbättra mitt fotograferande radikalt. För ni som inte riktigt vet vad det är för något så kan ni klicka här och här och bli upplysta. I vilket fall så var temat den här gången vinter men eftersom vi faktiskt inte har någon vinter i Stockholm ännu så fick det bli en bild från... Hmm... Ganska länge sen i vilket fall. Kanske inte världens roligaste men vad gör man inte för att få lite spänning i tillvaron genom tävlingar? Dessutom tycker jag att den är rätt så vintrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0