Oxygen Over-Dose

Woho, jag har internet i skogen!! Tacka vet jag att låna lite från grannarnas trådlösa, vet inte vad jag skulle gjort annars. Jo, pluggat mer som ju var planen... Anywho, fotade faktiskt lite i förrgår (innan vi åkte hit alltså) som jag inte har lagt upp än så det tänkte jag fixa nu - men såklart segar internet sönder så jag kanske försöker lite senare igen. I vilket fall så mår jag bra i skogen förutom att det är så mycket syre i luften att man blir alldeles snurrig i huvudet - var är Stockholmsavgaserna? Men det är nog nyttigt att få lite luft ibland. För övrigt så har vi fått ett av golven i huset uppslipade och tänkte därmed måla väggarna där när vi ändå var igång men då vi började riva den gräsliga tapeten uppenbarade sig en jättefin, blommig tapet från 50-talet (har bilder på det som ni kan få se lite senare). Så nu spånar vi på idéer på hur vi ska kunna behålla så mycket av den som möjligt (allt fungerar inte för den är lite sliten på vissa ställen). Men det var en fin upptäckt som får en att börja undra vad som döljer sig bakom alla andra 70-talstapeter här i huset...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej!

Fiiin blogg!

Ska vi följa varandra via bloglovin? =)

2009-10-31 @ 20:30:21
URL: http://linneahultmanlife.blogg.se/
Postat av: emelie

hejhopp! :)

Vilken mysig blogg, jätte fina kort! :D

-DUKTIG!

Skulle bli glad om vi kunde följa varann via bloglovin, jag är oxå intresserad av foto! :)

KRAM!

2009-10-31 @ 21:01:59
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: okeej. tack så mycket! :)

Jag lägger till dej endå!

KRAM

2009-10-31 @ 21:17:20
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0