Flytten

Jaha, så om bara några få timmar nu går flyttlasset upp till Uppsala. Hela mitt rum är nedpackat i kartonger, mina väggar tomma på tavlor och min garderob tömd på kläder. Jag antar att det är nu jag ska inse att jag faktiskt flyttar iväg men det gör jag inte. Inte än i vilket fall. Jag har alltid varit dålig på att förstå när stora saker händer så jag accepterar bara att det är läget nu också. Men jag tror ändå att det kommer bli väldigt roligt. Vem skulle för ett år sedan tro att jag skulle vara bland de första att flytta bort? Inte jag, det kan jag lova. Men så blev det, märkligt nog. Och nu är det dags. Men jag menar, det är ju inte långt bort alls egentligen. Stockholm - Uppsala tar ju knappa 40 minuter så jag kommer vara hemma en hel del - som tidigare nämnt. Men nu måste jag upp och göra mig hemmastadd för imorrn är det upprop och sen är det nollning. Kan knappt fatta att sommaren är över - IGEN! Och att jag börjar skolan - IGEN! Gud... Livet rullar på så fort. I vilket fall så kommer jag tyvärr att vara både internet- och tv-lös ett tag framöver så räkna inte med några uppdateringar. Men jag ska göra vad jag kan. För nu börjar det...

Kommentarer
Postat av: Ester

kommer sakna dig här.. men vilket äventyr du kommer få vara med om. jag hoppas att du kommer trivas där borta, bara du kommer och hälsar på så blir jag glad :D <3

2010-08-25 @ 21:13:21
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0