[fotoinlägg] - Växter

Jag satt och pluggade så länge igår att jag plötsligt märkte att det snart var dags för middag och jag hade ännu inte gått utanför dörren. Bestämt grabbade jag tag i kameran, för att ha en ursäkt eftersom jag känner mig nervös av att bara vandra omkring planlöst, och gick ut. Resultatet blev en dokumentation av floran där jag bor. Haha, jag fotade lite växter alltså :P
   Kanske även är värt att nämnas att det är i sådana lägen som då som jag känner att jag nog skulle behöva något bättre objektiv (tele med makrofunktion eller fast med kort närgräns), närbildsfilter eller mellanringar. Jag vet bara inte riktigt vad jag ska satsa på. Någon som har något förslag?


Kommentarer
Postat av: Marika

Fina bilder :)

2009-05-01 @ 21:49:53
URL: http://www.dussi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0