The Imaginarium of Doctor Parnassus

Okej, nu bara måste jag tipsa er om en film som jag såg på Sandras blogg. Den heter "The Imaginarium of Doctor Parnassus" och verkar bli ett mästerverk. I rollerna ser vi bland annat Johnny Depp, Colin Farell, Jude Law och... Heath Ledger vilket borde ge filmen kultstatus eftersom han dog innan han hann avsluta inspelningarna. Den kommer på bio den 16:e oktober och jag kan inte säga annat än att kolla på trailern nedan. Ni kommer inte tro era ögon ;)



Okej, så en snabb update på filmer jag kommer att se på bio i höst (och slåss för att få gå på premiären på);
   16 oktober - The Imaginarium of Doctor Parnassus
   20 november - New Moon
   5 mars (2010) - Alice in Wonderland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0