[fotoinlägg] - Regntyngda skyar

Dåligt med uppdatering under helgen men när det är så fint väder vill man ju inte sitta inne framför datorn! Jag har spenderat helgen först tillsammans med mina föräldrar, för en gångs skull, och på lördagen åkte jag ut till Emma i Tumba för att se på Robinsson, sova lite och cykla och bada på söndagen. Det var supermysigt och det kommer att komma upp bilder från det lite senare. Idag var hela klassen hos min psykologilärare eftersom han går i pension. Vi fick sallad och glass och fick titta på gamla bilder på elever han undervisat - bl.a. Peter Settman vilket jag också kommer lägga upp en bild på snart.
   Så, phew!, lite uppdaterat äntligen. Bjuder också på en utsiktsbild från mitt fönster från en regning dag.



Och jusste. Om ni inte märkt det ännu har jag lärt mig att centrera bilder samt att jag har ändrat lite i menyn till höger här. :) Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0