Bilder från landet jag älskar - Del II

Då kommer slutet på bilderna från Värmland, dock heller inte så många.



Det är faktiskt knepigt att ta fina bilder i såhär dåligt ljus utan stativ. Tog säkert tusen olika bilder men det blev aldrig riktigt bra. Nåväl, ni känner stämningen iaf :)



Från björnpromenaden i skogen. Tycker att det är lite synd att de har mejat ner den så totalt men jag förstår syftet med det; det blir bra sen för då mår träden bättre. Jajaja, men jag gillade snårskogen!!



Bakom vårat hus stod en gång en tät skog och nu är den gallrad. Träden som är kvar är bara kvar för att de inte får huggas ned då de är på vår tomt. Suck... Inget är som det var förut...



Söstra mi vid hänggungan får avsluta vid denna bildkavalkad (ha!)

Kommentarer
Postat av: MINDA

Alltid lika vackra bilder :) vad heter din kamera förresten? Och hur bra är den på en skala? Min syster vill köpa en :P

2009-11-11 @ 19:04:01
URL: http://melindadelange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0