Kodord: Mys

Kom just hem ifrån ett jättemysigt tedrickande på "Grey's Tea House" med teceremoni och allting. Det var så trevligt att träffa lite klasskompisar igen, okej vi har varit skilda åt i två dagar, och bara prata. Att dessutom klämma i sig över 12 koppar te är ju aldrig fel utan snarare sjukt najs!
Dessutom var det en jättelyckad shoppingdag som slutade med att jag äntligen köpte nya jeans (det senaste paret innan dessa inhandlades i slutet av nian och eftersom jag provade igenom alla mina jeans i morse och märkte att bara två par fortfarande passade, vilket betyder att jag måste kasta/ge bort/kränga sju (!) par - smärre chock, var det galet välbehövt) och en superfin svart spetsklänning som också kan användas som "body" instoppad i mina nya jeans (detta utöver min jättefina väska som jag köpte på Stadsmissionen i lördags). Jag känner mig faktiskt lite lycklig. Det späddes på av att jag lyssnade på Muse på vägen hem genom ett kolsvart men neonupplyst Stockholm tillsammans med tågets rytmiska dunkande. Å!

Ikväll har mamma bestämt att det är skräckafton, som om vi inte alltid ser på skräckfilm!, så det har inhandlats chips, dipp och päroncider. Tror att även detta kommer att bli mysigt.
Kodord: Mys, med andra ord.





foto: weheartit

När vi ändå talar om skräck tänkte jag att jag kunde ladda upp två bilder från underbara weheartit. Den första tycker jag var fin och får illustrera min tidigare rädsla för bergochdalbanor, men nu tycker jag om dem, som bottnar i det jag säger i nästa mening. Den andra får jag hemskt mycket kli under fötterna bara av att titta på eftersom jag är så höjdrädd. Så höjdrädd att jag en gång satt på en byrå hos en kompis och sedan inte kunde komma ned och fick fullständig panik - men rädslan har lättat lite. Mina andra rädslor är jag alltför rädd för att kunna ladda upp bilder på ex. maneter, björnar och... clowner. Jag är så galet rädd för clowner att bara nu när jag skriver det får jag för mig att det står en bakom mig och jag har faktiskt fått en svettdroppe i pannan och mina fingrar darrar lite när jag slår på tangenterna. Nog om det för jag får psykiska problem.
Vad är ni rädda för?

Kommentarer
Postat av: Febb

men yfyffafafan va läksigt :O andra bilden ja dör, haha!

2009-10-26 @ 22:28:25
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0