Robert Langdon in the morning

Det är lite sjukt att vara uppe såhär tidigt när man har lov. Eller inte såhär tidigt för då brukar jag gå upp men nu har jag varit vaken i över en timme och det är sjukt. Detta beror såklart på att vi ska ha projektarbetesträff på Kungliga Biblioteket idag och leka lite detektiv à la Da Vinci-koden. Vi har nämligen bokat en massa gamla böcker från 1400-talet och framåt som vi ska lusläsa och försöka hitta fragment av de ledtrådar vi söker för att kunna datera ordspråk (en del av vad vårt projektarbete går ut på). Jag tror att det kommer att bli spännande oavsett om vi lyckas eller inte. Dessutom ska vi klättra i eftermiddag och det ser jag verkligen fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0