Aaaaaahhhhh(!!!)vatarknopande

Nu är jag tillbaka igen och vi fick ganska mycket gjort, vem försöker jag lura?, men tyvärr känner jag det där välbekanta kliandet i halsen som jag bestämt motat bort i någon månad nu. Jag tänker inte bli sjuk. Så jag slog direkt på tékokaren och har nu hävt i mig ganska exakt 4 dl - och mer lär det bli. Därefter satte jag mig och pillade på min avatarskapelse - det är verkligen klurigt! Man måste liksom tänka igenom alla photoshopknep man kan komma på för att lösa alla problem som kommer upp - men det är också det roliga. Jag undrar nu om jag någonsin kommer bli klar men ni ska få se en pytteliten bit av bilden. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Henrik Bergau

Har du tänkt att göra hela du som en Avatar?

2010-01-04 @ 16:59:58
Postat av: jennifer

fin blogg! :)

2010-01-04 @ 18:02:26
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0