I wanna do bad things with you

Shit, jag är körd. Jag trodde det verkligen inte men jag är stenkörd. Jag såg för några månader sedan ett "True Blood"-avsnitt och tyckte att det var genomuselt. Men så har många av mina kompisar pratat om det och övertygat mig om att man måste se fler avsnitt. Jag har sagt "ja, ja" och inombords tänkt "inte en chans". Men... Idag så tänkte jag kolla lite på serier men alla serier jag följer har vinteruppehåll så jag funderade och kom fram till - varför inte? Shit, jag är körd. Jag har nu kollat på tre avsnitt på raken, dvs. tre timmars tittande, och jag vill bara se mer. Det är skjukt. Och jag som redan följer så många serier. Fast jag borde väl ha förstått det - vampyrer och jag klickar. Jag tittar slaviskt på serien "The Vampire Diaries", älskar "Twilight" (böckerna och filmerna) och tycker 80-talsfilmen "The Lost Boys" är genial. Varför skulle jag liksom inte gilla den här? Blir bara ytterligare en grej jag måste lägga ned tid på. Fast det gör jag så gärna. För övrigt är introlåten typ världens bästa så har ni inte hört den - lyssna nedan! Nu måste jag ta ett glas apelsinjuice och se ett avsnitt till :)



Serier jag följer:
♥ The Hills
♥ The City
♥ The Vampire Diaries
♥ House
♥ Glee
♥ Gossip Girl
♥ How I Met Your Mother
♥ True Blood (ny!)

Serier jag gärna ser men inte hela tiden:
♥ That 70's Show
♥ Friends
♥ Project Runway
♥ Top Model

... yep, I'm a nerd...

Kommentarer
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

Gud vad fin blogg du har! :) Med massor av fina bilder!

2010-01-06 @ 13:07:21
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0