Sen, sen, sen

Och jag är uppe med tuppen! Nästan... Jag ska iaf iväg med mina projektarkompisar till Statsbiblioteket och arbeta på projektarbetet idag, suck! Jag är så trött på det. Förhoppningsvis kommer vi någon vart så vi kan släppa alla språkböcker för ett tag. Jag är faktiskt lite sen eftersom jag i morse kollade igenom bloggarna jag prenumererar på och såg att Elin Kero/Nevnarien hade gjort en avatarbild på sig själv. Och jag blev så inspirerad att försöka göra en själv så jag har nog suttit i en timme med den nu - därför är jag sen. Den är sååå långt ifrån klar men om jag känner mig nöjd med den då jag blir det så vet ni att den åker upp här. Önska mig lycka till nu!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

ohm, jaglägger till dig manuellt då :*

men alltså, åh.

jag tycker verkligen om din blogg! :D

har den på mina rrs-feeds nu :*

2010-01-04 @ 11:49:42
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

hhihi, så lite sÅ! :D

uppdatera meer <3<3

2010-01-04 @ 15:49:19
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0