Uppdatering från teknikfrånvarons land

Förlåt för att jag är så himla dålig på att blogga just nu men min dators internet har gett mig kalla handen och vägrar fungera så nu fick jag smyga till min pappas dator för att kunna skriva lite. Jag har det väldigt bra här i Värmland och vädergudarna har varit ovanligt snälla mot oss och skapat klarblå himlar och guldgula solar mest hela tiden. Under helgen har min vän Ida varit här också och vi har cyklat och solat och badat och spelat kort vilket har varit jättetrevligt. Nu verkar dock regnmolnen hopa sig över bygden och åska har utlovats men om det har med Idas hemfärd att göra eller inte kan jag inte svara på i dagsläget. Det är som det är. Men då har jag ju å andra sidan lite mer tid till datorn och jag har spenderat min eftermiddag liggandes på min säng och läsandes ikapp alla blogginlägg jag missat i min teknikfrånvaro. När jag ändå är på gång tänkte jag bjuda er på lite fler bilder från landet här.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0