UU?

Hej, igen! Jag tänkte bara logga in för att berätta om att antagningarna till Universitetet kom för några dagar sedan och... *trumvirvel*... Jag kom in på språkvetarprogrammet i Uppsala! Helt otroligt! Av 470 sökande till 35 platser kom jag in. Det blev 21.98 poäng som krävdes och jag klarade det - men det var knappt! Jag är mållös... Allt jäkla plugg verkar äntligen ha lönat sig. Allt slit. Gud...

Det är bara det att jag nu fått lite ångest över om jag vill flytta till Uppsala och gå utbildningen i höst eller vänta till nästa höst. Jag ska ju i vilket fall till Barcelona i vår och då kanske man vill vara i Stockholm i höst. Fast... Det är ju min dröm att gå där och Uppsala är bara 40 min bort. Vet ni, jag tror jag tackar ja. Det är ju faktiskt få förunnat och det känns helt sjukt just nu. Måste bara skaffa lägenhet då... Å, herregud, vad har jag gett mig in på? Vad skulle ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0