17 Maj

Ja, jag vet att det var igår men jag har varit lite dålig på att ladda över bilder till kameran så jag tänkte likadant som Sandra/niotillfem och kör en liten minitillbakablick på de senaste två årens 17 maj (det har nämligen visat sig att 18 maj inte varit ett så bra fotodatum för mig).



2008 - Jag och några vänner var ute på Mickes land och åt massvis av god mat, tittade på solnedgången och jagade svanar för att försöka fånga dem på bild. Det mest minnesvärda var ändå att Jonas åt lika mycket som en häst och lite därtill och det slutar i att han spyr i en skål samtidigt som han får världens sjukaste skrattanfall (om  man inte hört honom skratta så vet man inte vad ett riktigt skrattanfall innebär). Så där sitter han på hallgolvet och spyr och skrattar så att tårarna rinner. Det är minst sagt en minnesvärd stund.



2009 - Jag slet mig från mitt skolarbete för att agera modell till min kära Felicias fotoprojekt. Hundratals bilder blev det till slut och jag som inte är så van att bli fotograferad utan brukar fotografera hade åtminstone överkommit lite av den scenskräcken. Hur det gick med projektet minns jag inte men väldigt roligt hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0