It keeps going down...

Jag sade ju igår att jag skulle spendera dagen pluggandes spanska men eftersom det blev så himla bra väder övergav jag det för att sola på balkongen. Något jag fått sota för idag. Jag har verkligen suttit inne hela dagen och försökt studera men det verkar som om inget går in i mitt huvud. Jag ger upp. Jag såg i alla fall en bra film; Jane Eyre från 1996. Jag håller på att läsa boken och den ska egentligen vara klar på tisdag men eftersom jag insett att det inte kommer att fungera såg jag filmen istället. Jag rekommenderar den verkligen!

Bilden är från innan min skiva för snart två veckor sedan. Såg jag inte ganska classy ut? Det är jag inte van vid!


Psst... Har ni sett min miniblogg till höger förresten? Håll koll på den för den kommer nog uppdateras emellanåt. Fick idén från Sandra/niotillfem :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Jo designa är kul..egentligen, men det är liksom sista uppgiften och motivationen finns inte riktigt, ville hels att allt sk vara över.

Fin bild från skivan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0