Glee(k) pt2

GAH! Jag har väl knappast hymlat med att jag älskar, älskar, ÄLSKAR Glee? Nej, trodde väl det. Men i vilket fall såg jag nog det allra finaste av alla Gleeavsnitten hittils. Alltså, jag kan inte beskriva för er hur underbart fint, sorgligt, romantiskt, mysigt, hjärtskärande det var för det måste nog ses för att förstås. Jag spolade tillbaka på säkert tio ställen och såg om de delarna. Gud... I vilket fall så hamnade jag i någon slags eufori efteråt så när jag sökte på hur mycket Gleeboxen för säsong 1 kostar (jag kan tillägga att jag sökt på detta typ varje vecka hela hösten) så råkade jag snubbla över att CDON.se hade sänkt sitt pris på just den boxen från 449 till 249. OMG! Jag var ju bara tvungen att slå till! Så nu är jag lite fattigare men å så mycket lyckligare. Såg dessutom att boxen, förrutom alla härliga avsnitt, innehöll sing-along-versioner av massor av låtar, massor av intervjuer och musikvideos. HÄR SKA NJUTAS!















psst... Ni glömmer väl inte bort min tumblr? Den uppdateras löjligt flitigt och har just nu väldigt många Gleebilder på förstasidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0