Glee(k)

Jag antar att det knappast är någon hemlighet att jag älskar tv-serien Glee. Den är fyller upp så många av mina kriterier på en bra serie/film: töntigt high-schooldrama, musikal (!), fantastiska karaktärer... The list goes on and on. I vilket fall. Nyligen har ju säsong två börjat sändas och jag måste säga att den är nog bland det bästa jag sett och mycket av det beror på att min favoritkaraktär Brittany har fått mycket större utrymme. Hon är så underbar på många sätt men mest för att hon aldrig verkar skämmas över att hon är... tja, dum. Det är väldigt befriande. Så nu kan jag knappt bärga mig till nästa avsnitt släpps för det är ju nästan för bra för att vara sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0