Jag har blivit med bord!

I mitt rum har jag haft en smärre brist: jag har inte haft något soffbord. Det kan säkert tyckas trivialt men det har varit lite jobbigt när man har folk över och måste hämta in en stol från köket för att ha någonting att ställa glasen/godisskålen/kaffepressen på. Det är också lite svårt eftersom jag inte har så jättemycket yta att röra mig på så ett standardsoffbord skulle aldrig fungera. Men så igår när jag var en sväng förbi Myrornas såg jag det äntligen - det perfekta borden. Perfekt höjd, perfekt storlek, perfekt pris (120 pix). Så jag tog köpte det utan att blinka och fick släpa hem det på cykeln men som tur var är det inte så långt. Igårkväll invigde jag och Sara bordet med massor av te, kakor och godis och nu har jag också frukostinvigt det. Jag måste säga att jag älskar det och ni ska snartsnartsnart få se bilder på det. Så länge kan ni få en bild på mitt "vardagsrum" (dvs. den delen av mitt studentrum där soffan och tv:n är) för jag tror inte jag visat det. Måste erkänna att jag tycker att det är rätt fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0