MixXx

Just nu ligger jag med all sannolikhet och sover så som man bör på söndagsmornar men eftersom jag hade tänkt testa den nya funktionen för tidsinställda inlägg borde ni kunna läsa det här ändå. Jag tänkte nämligen bjuda på några bilder från veckan som varit...



En härlig lördagskväll (inte igår utan den förra) så var jag på en drinkkväll hos Felicia innan jag och Kelly och Emil mötte upp Ida för vad som till slut blev en katastrofal kväll (RIP min iPod som blev stulen) men innan dess var det väldans trevligt på O'Leary's där jag tog den här bilden.



Så kom den stora Språkvetarpubrundan i onsdags och Axel från klassen introducerade oss för en lek som involverade tändstickor i munnen och som resulterade i att vi alla fick blodiga sår. Härligt.



Fast vi såg ju rätt glada ut just då...



I fredags hade äntligen Nu! sin stora premiäröppning och trots en hel timmes köande och en del trubbel i dörren kom vi till slut in.



Att ha en svart tavelvägg ger många pluspoäng i min bok. Speciellt om den pryds av latinska fraser.



Det blev faktiskt en väldigt rolig kväll trots att det var översvämning på ena dansgolvet och jag inte fick någon välkomstwhisky eftersom jag aldrig fick ett kvitto i dörren - det är ju ändå petitesser.

Idag ska jag nog faktiskt försöka plugga lite men man vet ju aldrig hur det blir med det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0