Ja, jag lever...

Gud, det är verkligen svårt att hinna med allting! Mellan att gå i skolan, umgås med klasskompisarna, plugga hemma, turista, laga mat, tvätta, skypea, läsa bloggar, döda krypen som bor i köket, sova och hinna andas är det väldigt lite tid över till att blogga. Som ni säkert märkt. Jag har knappt heller hunnit fota någonting och ännu mindre ladda över bilderna till datorn. Dessutom så har vi en liten sjukstuga här just nu med Kelly sängliggandes i feber, Ida med halsont och jag nyser och hostar sönder mig. Så nu vet ni läget. Jag fick förresten idag reda på att mitt flyg som skulle ombokas till den 17e istället blev bokad till den 15e eftersom alla flyg visst var fullbokade. Hrm. Fördel: Hinner hem till syrrans födelsedag. Nackdel: Kort tid kvar dit och jag missar ytterligare tre lektioner vilket resulterar i ännu mer stresspluggande för mig. Men, vad göra liksom? Ibland blir det ju så. Så nu när jag kollade på det så kommer jag ju vara borta från Barca i typ två och en halv vecka. Det känns som lång tid. Och tråkigt. Ha, tänka sig att jag säger det. Men jag kommer ju tillbaka snart igen och då ska jag ju (om allt går som planerat) stanna i ytterligare 3 månader så jag får nog min beskärda del av Barca ;). Nu ska jag försöka installera språkpaket till mitt Word och skriva lite på en uppsats. Önska mig lycka till och förhoppningsvis får ni bilder se bilder snart! :)

Kommentarer
Postat av: Linda hill .

Hejhej! Är det bra med dig idag? (:

2011-02-11 @ 01:20:37
URL: http://lindahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0